DOSTAVA
Ovdje možete pronaći česta pitanja vezana uz dostavu proizvoda koje ste naručili putem našeg webshopa.
U kojem razdoblju nakon narudžbe mogu očekivati dostavu naručene opreme?
Dostava narudžbi koje su na stanju uobičajeno traje tri do pet radnih dana.
Koliki je trošak dostave?
Za narudžbe u vrijednosti do 150,00 eura unutar RH, dostava se doplaćuje 8,00 eura s uključenim PDV-om. Za narudžbe vrijednosti veće od 150,00 eura, dostava unutar RH je besplatna.
Koja je kurirska služba zadužena za moju dostavu i mogu li pratiti pošiljku?
Za slanje pošiljke zadužena je Hrvatska pošta, odnosno pakete šaljemo njihovom uslugom Paket24. Kad naručite pošiljku, e-mailom ćete dobiti upute za praćenje.
Koliki su troškovi dostave za moju narudžbu i moju lokaciju?
Troškovi narudžbe u vrijednosti do 150,00 eura unutar RH iznose 6,72 eura s uključenim PDV-om. Za narudžbe vrijednosti veće od 150,00 eura, dostava unutar RH je besplatna. Za izračun troška dostave izvan RH, molimo da nas kontaktirate.
Što ako nisam kod kuće u vrijeme dostave? Hoće li se pokušati ponovno dostaviti ili ću morati preuzeti paket na nekoj lokaciji?
Ako znate da nećete biti kod kuće u naznačeno vrijeme dostave, kontaktirajte dostavljača kako biste dogovorili alternativni termin. Možete dogovoriti i preuzimanje paketa u jednom od obližnjih poštanskih ureda.
Kako trebam pregledati paket prilikom preuzimanja i što ako primijetim oštećenje?
Savjetujemo da pregledate paket odmah prilikom preuzimanja. Premda dajemo maksimum kako bi proizvodi u tvorničkom stanju došli do vaših vrata. No, ako ipak ustanovite oštećenje, molimo, kontaktirajte nas što prije kako bismo pronašli rješenje.
Mogu li dogovoriti točno vrijeme dostave ili barem uži vremenski okvir?
Kad dostavna služba pošalje obavijest o vremenu dostave, možete s dostavljačem dogovoriti alternativni vremenski okvir ako niste u mogućnosti preuzeti paket u predloženo vrijeme.
Koja je politika povrata ako oprema ne odgovara ili je oštećena tijekom transporta?
Ako oprema ne odgovara traženom ili je oštećena, molimo da nas kontaktirate kako bismo pronašli najbolje rješenje.
Hoće li me kurir kontaktirati prije dostave te na koji broj telefona ili e-mail?
Dostavna služba će vas kontaktirati najkasnije dan prije dostave na broj telefona koji ste upisali prilikom narudžbe.
Što ako moja adresa za dostavu nema cestovni prilaz ili je teže dostupna? Trebam li vas o tome obavijestiti?
Ako se radi o adresi s posebnim uputama, možete ih ostaviti u polju “Napomene uz narudžbu” prilikom upisa podataka za naplatu. Mi ćemo ih potom proslijediti dostavnoj službi.
Nudite li mogućnost osobnog preuzimanja naručene opreme, a ako da, gdje se to može učiniti?
Ako želite, proizvode možete preuzeti i u našoj poslovnici na adresi Vukovarska ulica 37, Makarska unutar radnog vremena naznačenog ovdje. Ako želite preuzeti opremu na toj adresi, odaberite opciju “Dostaviti na različitu adresu” te upišite ovu adresu kako biste ostvarili pravo na besplatno preuzimanje.
***
Imate dodatnih pitanja o dostavi koja niste pronašli ovdje? Kontaktirajte nas ovdje.